Lazerle Ben Tedavisi

Lazerle ben aldırma tedavisi oldukça yaygın olarak kullanılan bir tedavi yöntemidir. Vücudunuzun hiç olmadık yerlerinde teninizi bozan, güzellik konusunda sizi rahatsız eden vücut estetiği açısından iyi durmayan bazı görüntüler ben dediğimiz vücut lekeleri sayesinde oluşabilir.
Yaşlılık lekeleri, kahverengi lekeler, ve yüzde küçük kan damarlarının (telanjiektazi) oluşması diye ifade edilen doğuştan ya da sonradan insan vücudunda oluşan tendeki kabarcık noktacıklardır. Bazen doğum sonrasında insan vücudunda kalan lekeler diye de tabir edilir.
Küçük noktalar yani benler ve yüz cilt lezyonlarının çoğu kolayca lazer tedavi yöntemi ile kaldırılabilir. Bu oluşum, küçük kan damarları, küçük kahverengi lekeler ya da yaşlılık lekeleri ve çiller yüzde ve başka bir yerde çil benzeri lekeler şeklinde bulunur. Diode Lazer denilen bir yöntem sayesinde artık teknolojik gelişimlerin ışığında ben alma tedavisi yapılıyor. Lazerle ben aldırma tedavisi de oldukça uygun fiyatlarda yapılmaktadır. Yüz lezyonları özellikle insanı ciddi ölçüde rahatsız edebilen bazen de yüz görünümüne farklı güzellikler veren vücuttaki oluşumlardır. Bilinen pek çok lazer tekniği vardır, bunlardan biri de Pulsed DYE Lazer denilen yöntemdir, bu yöntem sayesinde de daha ileri boyutlu büyük noktacıklar tedavi edilmektedir. Lazer yöntemi ile tedavi; bir ışık ışınının yumuşak hareketler ile çirkin görünümü ortaya çıkaran cilt lezyonlarını ortadan kaldırmak için tedavi seçenekleri arasında son olarak kullanılan yöntemdir. Ben dediğimiz bu vücut oluşumlarını kesmek, kanatmak oldukça zararlıdır ve hatta ölüme kadar götürebilir. Benler tedavi dışında kesilirse, kanatılırsa kanama asla durmayabilir! Dolayısıyla küçük gibi görünen ama hayati önem taşıyan oluşumlardır. Lazer, rahat, güvenli ve etkili vasküler ve pigmente deri lezyonlarının non-travmatik tedaviler yöntemiyle yani bazı tıbbi girişimlerle tedavi edilebilen yöntemdir. Büyük kolaylıklar sağlar. Lazerle ben tedavisi yöntemi hafif ve hassas tedavi özellikleri ile tutarlı sonuçlar sağlar. Rahatsızlık veren benlerinizi ben tedavisi için geliştirilen lazer tedavi yöntemiyle aldırabilirsiniz.

Lazer dermatoloji ve plastik cerrahi dahil olmak üzere birçok alan tarafından 1960'ların başından beri geniş bir tedavi yelpazesi için tıp alanında kullanılmaktadır. Eğitimli bir sağlık görevlisinin elinde bir lazer kullanımı olumlu sonuçlar için idealdir. Lazerle ben alma konusunda insanlarında bu tedavi yönteminden haberdar olmaları gerekmektedir.
Lazer tedavisinin mantığı şu şekilde işlemektedir:
Lazer ışığı oksihemoglobin (oksijen taşıyan parlak kırmızı kan hücrelerine denir) ve melanin / pigment dediğimiz oluşumlara uygulanan etkiden sonra (deride bulunan siyah veya kahverengi oluşumlar) sağlıklı hücreleri sağlam kalırken istenmeyen hücrelerin termik bozulmanın sonrasında veya imha edilmek için lazer ışığının yoğunluğunda emilmesi yakılmasıdır.
Tedavi hasta özellikleri üzerine farklılıklar gösterir ve dolayısıyla tedavi süresi değişebilir. Uygulanan bölgede lazer ışığı düzenle kontrol edilir.

 

0 Responses to Lazerle Ben Tedavisi