Blogumla Merhaba!

blogum acildi
Blog denilince aklıma hiçbirşey gelmezdi bundan birkaç ay önce ama şimdi blogun b’inden z’sine kadar hemen her konuda bilgi sahibi oldum. Blog siteleri varmış ücretsiz olarak açılanlarda varmış. Eskiden hiçbir fikrim yoktu ben internet sitelerinin hepsinin ciddi maliyetler taşıdığını ve çok zor bir şey olduğunu zannederdim. Şablonlar videolar hepsi internette nasıl oluyorda depolanabiliyor derdim. Şimdi her şeyi öğrendim. Bir blog açmamla birlikte tüm bunları öğrenmem bir oldu. Aslında insana her şeyi internet kendi başına öğretiyor. Hani derlerya Güncel Blog merak olmalı diye. İşte gerçekten önce merak olacak sonrası kendiliğinden geliyor zaten.



Blog sitemi açtım. Blogum Açıldı! adresimde gayet güzel Google üzerinde adımla soyadımı yazınca sitem çıkıyor. Facebook’ta falan adresimi yazdım. Yazdığımı yazıların adreslerini artık paylaşarak ziyaretçi artırmaya çalışacağım. Bu konularda da bilgi araştırıyorum. Sitemin Google’da önlerde çıkmasını istiyorum.

 

0 Responses to Blogumla Merhaba!